piątek, 8 stycznia 2016

Breyer Traditional - nowości 2016

Witajcie!


W tym poście pokażę nowości firmy breyer na rok 2016
Oczywiście w Polsce pojawią się nie wcześniej jak w połowie roku (jeśli w ogóle się pokażą!)





Breyer Traditional - Babyflo 1760 - kasztanowa klacz biorąca udział w wyścigu wokół beczek
Mold jest bardzo ładny,wyrzeźbić coś takiego to musi być mistrzostwo!Jednak raczej na pewno u mnie nie zawita.Czemu?- po pierwsze odstrasza mnie trochę podstawka, po drugie nie mam miejsca Gdybym chciała  kupić wszystkie breyery które mi się nawet podobają...
Ale ogółem mold bardzo ciekawy:)
 Breyer Traditional- Cherry Creek Fonzie Merit nr 1758 - portret karego konia kanadyjskiego
Mold jest dość stary ale podoba mi się.Tylko ta maść.Gdyby był w innym malowaniu zapewne rozważyłabym zakup,ale kara maść do mnie nie przemawia
 Breyer Traditional - Banks Vanilla nr 1753 - portret siwej klaczy Connemara
Model jest piękny! Może nie tak realistyczny a bardziej artystyczny.
Jeszcze nie wiem czy ją przygarnę.Może...
 Breyer Traditional - Carltonlima Emma (Royal Feel Pony) - portret kuca feel należącego do królowej Elżbiety II - model wylądował u mnie na liście marzeń.Postanowiłam przygarnąć bo taki z włosami szczecinowymi i w ogóle taki ,,pierzasty''
 Breyer Traditional - Cortes C nr 1759 - portret pięknego karego skoczka.
Mam co do niego mieszane uczucia.Jakoś do mnie nie przemawia.Raczej nie zagości u mnie
 Breyer Traditional - Valegro nr 1756 - portret karego dresażowca
Jakoś też tak do mnie nie przemawia.Zobaczę ,poczekam, może zmienię zdanie.
 Breyer Traditional - Rhapsody in Black
I znów do produkcji wskoczyła ,,pogodynka''
Mimo iż czaję się na Parlty Cloudy to rozważam czy nie przygarnąć również jej.
Po prostu nie można przejść obok  niej obojętnie.Jest świetna
 Breyer Traditional - Hickory Hills Wall Street nr 1761
Ten miniaturowy osiołek podbił moje serce
Jest  przecudny!Myślę że kiedyś do mnie zawita
 Breyer Traditional - Rocky nr 1751 - źrebak do którego dołączona jest derka i zielona bransoletka
 Breyer Traditional - Scooter nr 1750 - źrebak do którego dołączona jest derka i niebieska bransoletka
 Breyer Traditional -  Sweet Pea - źrebak do którego dołączona jest derka i fioletowa bransoletka
 Tutaj jeszcze jak taka bransoletka wygląda
Źrebaków raczej nie planuję przygarniać
 Tak wygląda spis breyer'ów na rok 2016.Jeśli o czymś zapomniałam piszcie w komentarzach:)
Pozdrawiam
-Unicorn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz