piątek, 15 stycznia 2016

Nowy członek mojej końskiej rodziny;)

Witajcie!
Dziś przedstawię mojego nowego koniowatego.
Na wstępie wyjaśnię znaczenie imienia;)Otóż od kiedy zobaczyłam go na żywo wiedziałam że konik będzie nosił indiańskie imię.Ale jak indiańskie skoro ja nic w tym języku powiedzieć nie umiem;0
Zaczęły się więc poszukiwania.I znalazłam.Konik ma na imię Tah^ca co oznacza jeleń.
Konik jest maści srokato-jeleniej.Ma zaznaczone strzałki na wszystkich kopytach ale nie ma kasztanów.



Bez większego opisu zapraszam do oglądania zdjęć;)


A o kogo chodzi?O Breyer classic AQH;)



Tutaj jeszcze w pudełku





Tu już wypuściłam koniowatego na świeże powietrze żeby sobie pobiegał













                                            Jeszcze bonusowa fotka z bałwankiem:)

Pozdrawiam
-Unicorn

6 komentarzy:

  1. Fajne fotki :). Model mnie nigdy nie zachwycał, ale może być ;>.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawy model! Od zawsze mnie do niego ciągnęło, ale chwilowo zbieram na Ballou'a.
    Mało śniegu u Ciebie :<. U mnie 10, 15 cm na pewno.
    Zrobisz jego opis? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    kolekcja-lotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,u mnie śnieg się już topi; (
      Opis zrobię za kilka postów:)
      Ja też myślałam nad Ballou ale chyba zdecyduje się na Cinema
      Idę już czytać Twojego bloga;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Całkiem ciekawy model! Od zawsze mnie do niego ciągnęło, ale chwilowo zbieram na Ballou'a.
    Mało śniegu u Ciebie :<. U mnie 10, 15 cm na pewno.
    Zrobisz jego opis? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    kolekcja-lotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń